Saturday 1 October 2011

OMG : Apa Benda Ni ? Seram Ler Pulak ! .

Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl .


Ok , memang aku tau dah lama sangat aku tak update blog ,
tapi untuk kali ni aku ter-paksa jugak update ,
sebab aku rasa ada something yang tak kena dengan benda ni .


Aku tak tahu la benda ni sahih atau tidak , 
tapi .......... no komen la sebab aku tak tau apa-apa kan .


Ce korang try bukak " www.illuminati.org " .
Pastu korang akan nampak screen jadi hitam kan ?
Ce try tekan " ALT+A " .
NI BUKAN PRANK YE ! .
Ramai yang takut nak cuba sebab takut keluar gambo orang hensem .
Ni betul punya .


Bila kita tekan " ALT+A " .
dia akan keluar satu countdown .
TAPI ? apa maksud countdown tu ?
apa yang akan berlaku pada tarikh 7 DISEMBER 2011 ?


ada yang cakap pada 7 disember ni akan berlakunya kekacauan . *tapi bukan kiamat
aku tak pasti la apa yang berlaku ,
tapi pada pendapat aku benda ni something yang kita tak leh percaya la .


sebab dalam kes-kes illuminati ni banyak sangat konspirasi-nya .
ada yang betul , ada yang tak .
kadang-kadang benda yang kecil pon diorang buat untuk saja-saja nak takutkan kita ,
jadi aku rasa benda ni tak betul kot .


ALLAHUALAM :)


-Sekadar Berkongsi-

βɛявɛℓσɢ Ƭαиρα Ƥɛяαƨααи

1 BUDAK NERD:

Nur Khairul Azizi said...

Salam Ramadhan...

Takde tempat nk jerit la...kosong je..ahaks :-)


Cepat! ajak kengkawan cukupkan 100 orang untuk MYideakini umumkan kelayakan hadiah penghargaan.. :-)

www.myideakini.com