Wednesday 31 August 2011

Budaya Malaysia Kan ?

Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl .


Haiyoo , double entri hari ni .
Maklom la dah lama tak update ,
kang marah pulak sedara aku tu
*bukan Mimie yaa* ^_^



ok , apa motif aku buat tajuk "Budaya Malaysia Kan" ni ?
aku buat tajuk ni sebab aku nak megupas/ mengorek/ menyelongkah dan meme yang selebihnya tentang budaya malaysia ni .
TAPI .....................
untuk entri kali ni aku tak nak taip ,
kita guna video udah lerr .
wahhh , dah macam vLog dah .


Layan je video dari Matluthfi90 ni .
SMART DOE *cakap KL .




Senang cerita memang budaya Judge orang ni memang agak berleluasa la kan .
So , dalam video ni kira dia ceritakan semua budaya-budaya orang Malaysia ni la .
Rasanya video Matlutfi ni memang kaw kaw la kan .
Aku rasa dia pengganti Yasmin Hani la .
Peace Yow .

βɛявɛℓσɢ Ƭαиρα Ƥɛяαƨααи

0 BUDAK NERD: