Monday, 1 August 2011

Hidangan Sotong Menari Di Jepun .

Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl .

nampak tak gambar ni ? Perghh , memang geli betul la .
kalau korang tak geli tak tau la kan .
tu gambar je , mungkin korang tak geli ,
tapi try tengok video ni dulu .
-Tokyo-
Yarkkk , sumpah aku geli !! .
Dan korang pon nampak macam biasa ja kan ?
Tapi apa yang berlaku ialah ,
sotong tu memang dah mati ,
tapi bila diletakkan sos kacang soya ke atas sesunggut sotong yang baru mati tu ,
sel-sel sotong yang belum mati tu menyebabkan sotong tu menggelupur dan nampak macam tengah berjoget tu , dek kerana sos kacang soya tu mempunyai bahan kimia sodium yang mampu mencetuskan kejutan elektrik sel-sel sotong tersebut ,
ini bermakna secara tidak sengaja kita telah menyiksa sotong tu la kan ?
nampak macam dia menari biasa ja ,
tapi , bayangkan kalau kita yang jadi sotong tu ,
perghh , memang sakit la kan ?

Sumber : WootMedia

βɛявɛℓσɢ Ƭαиρα Ƥɛяαƨααи

6 BUDAK NERD:

kotak bulat said...

hahahaha.... geli seh.. tp org sne kan suka makn mentah2 ni..ish..liat la

Nor-Fakhry-Norzilan said...

@kotak bulat; aa , jepun mmg mcm tu , xberadab sngguh , mcm2x bnda diorang sumbat , ish3x .

Suhami Ahmad said...

ades, takda makanan lain ka? meh undi cepat contest joint aritu
http://anaknegori.blogspot.com/2011/08/peserta-akhir-contest-kutuk-blog-atok.html

Nor-Fakhry-Norzilan said...

@Suhami Ahmad ; entah laa , diorang tak trigin pulak nk rasa kaki aku ni , haha .

aidel f. said...

memang kesian kan ;'(

Nor-Fakhry-Norzilan said...

@aidel f. ; tao xpaa , msti sotong tu sakit . :'(