Friday 29 July 2011

Pertama Kali Nampak Kalimah Allah dekat awan .

Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl .




pagi tadi sedang aku merelekskan minda di sekolah ,
waktu PJK di mana kawan-kawan aku sedang bermain bola .
aku ternampak satu bentuk awan yang pelik ,
dah alang-alang pelik aku tengok la lama ,
sumpah ! Magik gila waktu tu ,
tiba-tiba dari bulat dia tukar jadi kalimah ALLAH .
buat kali pertama dalam sejarah hidup aku dapat tengok kalimah ALLAH kat awan .
nih first time ni , tengok excited gila , rasa terharu habis la masa tu .
di sebabkan terlampau teruja orang panggil pun aku tak dengar ,
maklum la , bukan senang kita nak nampak benda macam tu ,
bak kata orang melayu benda tu kira "Once in a lifetime" la kan .
malangnya waktu tu kat sekolah . so , takde lah gambar , huhu .
dah alang-alang aku nampak mesti la aku ajak member sekali ,
maklum la , kot-kot la mata aku ni yang tak betul ke kan ,
sekarang jerebu kan banyak ? *takde kena mengena
pastu aku fikir-fikir balik harini pulak hari jumaat ,
mungkin tuhan nak bagi petunjuk kat aku la ,
mungkin tuhan dah bukak pintu hati aku untuk bertaubat .
memang betul lah , hari jumaat , memang hari yang mulia ((:


P/s aku excited , korang tak excited ke ?

βɛявɛℓσɢ Ƭαиρα Ƥɛяαƨααи

4 BUDAK NERD:

Puan Surina Rashid said...

eksaitedddd!!! subhanallah... syukur.. :)

Nor-Fakhry-Norzilan said...

@cik siti ; haha , alhamdullilah . dpt jgk tgk dpn mata , xyah cari google dah . ((:

Dalila Samsudin said...

aku pun pernah nampak . masa perhimpunan . mmg ramai yg nmpk mse tu kecuali ckgu2 yg membebel at dpan -.- . syg x dpt tngkap gmbar

Nor-Fakhry-Norzilan said...

@aimie ; ko xrsa mcm rahmat ke dpt tgk bnda tu ? wohh , aku rsa mcm org paling b'tuah waktu tu tao ! haha