Sunday, 10 July 2011

[Gambar] Budak-budak pun dah pandai layan RED TUBE

Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl .

Pergghhh , aku geram gila bila baca satu artikel ni ,
dekat satu belog ni ,
amboii ,
tak padan dengan kecik dah nak layan Red Tube ye .

Hahh , korang yang laki tu jangan nak buat-buat tak tau ,
aku sepak satg bengong terus kang . HEEEE :DD

Yang pompuan tu kalau tak tau . ALHAMDULLILAH . :DD
Aku ada gambar ni , ish .
Korang tengok je la .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
Hehehe , teruk betul budak sekarang kan ? =P

P/s Betul jugak kan ? "My favourite place as a child 'Red Tube' " .

Source : 9GAG

βɛявɛℓσɢ Ƭαиρα Ƥɛяαƨααи

2 BUDAK NERD:

aimie said...

aku tertanya tanya red tube tu benda apa =___=?

Nor-Fakhry-Norzilan said...

@aimie ; dah dah , takyah tao . !