Monday, 6 June 2011

Katakan Tidak Kepada Budaya Mencapap .

Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl .
Sumpah aku benci betul dengan budaya mencapap ni .
Perghh , geli doh , tak rase benci ke dengan diorang ?
Aku tengok pun rasa macam nak termuntah . Super cute onion
Tujuan aku buat post ni bukanlah sekadar nak mengutuk ,
Aku cuma benci budaya capap mencapap ni ,
Korang tuh Islam , buat lah cara Islam . Yang bukan islam pun aku tak suka .
Gedik S**L .
Errmm , janganlah pulak ada yang ingat ni entri 18sx . Super cute onion
nak tengok lagi aksi-aksi pencapap ni ?
Klik SINI
Itu saja untuk kali ni ,
Moral Of The Story : hentikan budaya mencapap , anda mampu mengubahnya . Super cute onion

βɛявɛℓσɢ Ƭαиρα Ƥɛяαƨααи

4 BUDAK NERD:

Cik Itam said...

cik itam x nerd pun....nak tnya..capap 2 hapa dear?? x brani nak klik....

Nor-Fakhry-Norzilan said...

@Cik Itam; haha , capap tuh mcm pkai sexy2x , pastu snap pic , ada phm ar ? huhu , tak ke geli tuh ? =P

Cik Itam said...

gilo..hahaha....

Nor-Fakhry-Norzilan said...

@Cik Itam ; haha tao xpe ~