Saturday 4 June 2011

Sumpah Tak Puas Hati : Maharaja Lawak

Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl .



Ok , aku nak cerita 2 benda je pasal MaharajaLawak semalam ,
Daripada apa yang aku nampak , 
macam ada yang tak ja kan ,
cuba la search video kat YouTube ,
tengok komen-komen kat sana ,
yeahh , memang ramai yang kutuk persembahan-persembahan diorang ,
dan tanpa mereka sedari , secara automatiklah bertambah point belah kiri (dosa) .
kalau ye pun diorang punya peformance terok ,
janganlah nak kutuk , bukankah kita semua manusia biasa ?
tiada yang lebih , tiada yang kurang ,
tuhan cipta kita semuanya sama ,
dari embryo hingga ke besar , sama ja dengan haiwan tuh ,
yang bezanya tuhan  beri kita akal untuk berfikir ,
tapi kenapa masih ada yang tak gunakannya ?
Dah macam penceramah aku .


Ok , yang kedua pulak ,
ramai yang cakap supporter kat Pisa tuh tak spoting ,
tak best lah , sunyi lah .
Ok , yang tu memang betul ,
tapi ada tak yang fikir kenapa sunyi ? ade ? ade ? *marah la sebab aku orang penang
kat situ sunyi lahh , dah nama pun penang ,
ingat penang ni ramai sangat ke melayu ?
dan lagi 1 , yang datang pun mesti ramai kan anak mami ?
ingat anak mami ni macam pompuan biasa ? .
Fikir dulu , kalau nak tau apa beza search la sendiri ,
aku nak cakap pun tak tau *buat pandai
bukan aku je yang tak puas hati , 

Ben Ashaari pun tak puas hati jugak ,
tengok sendiri lah . --------> Maharaja Lawak Bikin Lawak Akhirnya
sendiri fikir arr . Adakah Maharaja Lawak diulit konspirasi ?

βɛявɛℓσɢ Ƭαиρα Ƥɛяαƨααи

0 BUDAK NERD: