Friday, 24 June 2011

MELAYU BOLEH !!

Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl .


Wahh , tajuk agak gempak , haha .
Kepada yang faham tuh , faham-faham je la apa maksud entri ni hehe .


Yeahh , hari ni aku nak cita sikit pasal melayu boleh ni .
Semalam lepas je aku training floorball , aku rehat la sat . Maklum la penat

Pastu fon member aku bunyi , aku panggil la dia ,
Kat tepi tu pulak ada sorang cina .
Member aku pun lepas habis je cakap fon .
Terus cina tu cakap "You orang melayu semua cakap dengan ibubapa banyak sopan la" .
Perghh , nampak tak apa yang hebatnya ?
Sedangkan cina boleh puji orang melayu .
Kenapa tidak kita ?
Kenapa pemikiran semakin sempit ?
Tanamkanlah sikap hormat menghormati sesama kaum ni .
Otak mau 'open' bai .
Lagi pun aku memang benci rasict ni .
Tak tau la apa yang seronok mainkan agama orang ni .

P/s MELAYU BOLEH !!!
Mesti ada yang pikir lain :DD

βɛявɛℓσɢ Ƭαиρα Ƥɛяαƨααи

4 BUDAK NERD:

kotak bulat said...

melayu la kne support melayu kn...

►AdamXis◄ said...

assalam...apsal ada logo anynomous hackers tuu?dah kena hack ker?koh3...benci gak racist2 nie...ada jer member2 cina n india...semua baik2 jer...


Entri baru : ►Tutorial : Url Shortener Chrome Extension

Nor-Fakhry-Norzilan said...

@kotak bulat ; tao xpe . tp majoritinye semua tak suka sedara sndri maju . cube tgk cina yg b'niaga tu , dia kalo dah b'jaya dia ajar lg sedara dia cara2x nk b'jaya . tp kalo melayu , nmpk org b'jaya , mula la nk buad fitnah/jampi2x la . ish2x , panjang pulak komen aku ni , hehe =P

Nor-Fakhry-Norzilan said...

@►AdamXis◄ ; hehe , hack sndri pnya blog xD . xtao la apa motif racist ni , x rti nk b'satu :)) .