Monday, 6 June 2011

Tanpa Photoscape Aku SERABOT !!

Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl .

Ok , sejak laptop aku ni di formatkan ,
dah confirm-confirm la sekali ngan data semua hilangkan .
Abang aku pun download semua yang penting-penting je ,
Tapi masalahnya PHOTOSCAPE takda ~~ . Super cute onion
Takleh hidup betul la kalau takde photoscape nih ,
Dah la aku tengah merancang nak buat header baru . Sumpah buruk header aku
Dan , aku kalau blogging sudah confirm memerlukan screenshot . Tak suka curi orang punya .
So , sejak takde photoscape ni , nak blogging pun susah ,
Ada saja batas dia , huhu ,
Sabor je lahh .
Moral Of The Story : Sayangilah Photoscape Anda . Photoshop pun tidak terkecuali hehe . Super cute onion


βɛявɛℓσɢ Ƭαиρα Ƥɛяαƨααи

2 BUDAK NERD:

Aflina Affandi said...

agreed , photoscape sangat bergune . heee~

Nor-Fakhry-Norzilan said...

@Aflina Affandihaha , skrng ps xde , nk blogging pun ssh , huhuhu . pity me :(